Honkai Impact 3rd - Blade of the Empyrean - Manga

 

 Honkai Impact 3rd
Blade of the Empyrean
Manga

 


Chapter 1  ➡ https://mangadex.org/chapter/902422cd-f60f-4900-86f2-9ab586ff6f8c/1





Chapter 1

"Zepsuty"

Uczennica Phoenix zapytała się jej, czy powinny poczekać na innych, w tym na mistrzynię Mei.
Phoenix postanowiła jednak na nich nie czekać.

"Zamieszanie kultystów w odprawienie rytuału świętych płomieni spowodował w Shenzhou sporą awanturę. Pięć wielkich szkół, z wyjątkiem Moshana wysłało swoich najlepszych wojowników.
Nawet mniejsze sekty zmobilizowały się, wierząc, że zderzenie przywódcy kultu Yan Shilou sprawi znaczne wyzwanie. Może on nazywać siebie drugim najlepszym wojownikiem krajów, ale nie może zmierzyć się z całym spoleczeństwem Jiangu (Dosłownie „rzeki i jeziora” (Ziemia). Odnosi się do społeczeństwa wojennego rządzonego kodeksem honorowym zamiast prawa cesarskiego.)"
- Zhaoyu

"Zhaoyu. Szkoła Taixuan nie zajmuje się tymi zwyczajnymi sprawami.
Bez miłosierdzia dla zarażonych. To jest nasz kodeks.
I pamiętaj o tym, on czeka na ten moment."
- Phoenix

Anno Domini, 1461 rok, Góra Wangshan.


Spotykają Yan Shilou.
"Jestem wdzięczny za twoje przybycie, mistrzu Phoenix.
Góra Wangshan świeci mocniej po twoim przybyciu, Niebiańska Empyrea.
Pozdrowiłbym cię osobiście u podnóża tych gór, ale niestety jestem związany przez moje przyziemne sprawy.
Muszę witać moich gości według kolejności ich przybycia.
Mam nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciwko czekaniu na tych dwoje, Empyrea."
- Yan Shilou

"Nazywam się Li Mengan, a moje oczy mają twoje pogodne piękno 3 lata temu, Niebiańska Empyrea."
- Lin Mengan

Li Mengan - Mędrzec z zielonego drewna niezrównany mistrz miecza z góry Ziyang.

"Poznałam go wcześniej, mistrzu. Złożył nam wizytę, kiedy założyliśmy szkolę Taixuan.
Nie pamiętam, żebym widział tego opalonego olbrzyma, ale podejrzewam, że to dobry facet (odnosi się do osoby zaangażowanej w społeczeństwo Jianghu; działają według kodeksu honorowego, ale szydzą z cesarskiego prawa) z zatoki Bohai.
...Czekaj, na swojej piersi jest ozdobiony brązem. Słyszałem o tym
Ci dwaj są sławnymi wojownikami, na równi z największymi mistrzami królestw.
Ale nie mają szans z wielkim mistrzem trzech wzniosłych sztuk."
- Zhaoyu

Cui Yuanpeng - Ocean niekończącej się nienawiści ze strony klanu lewiatanów.

Yan Shilou - Prorok Dzieci Ognia. 2. najlepszy wojownik krain.
Wielki Mistrz Trzech Wzbogaconych Sztuk.

"Nigdy nie spotkałam go wcześniej, ale plotki mówiły o jego niesamowitej zdolności do manipulowania ogniem. Nienaturalna umiejętność prawdopodobnie nabyta poprzez przyjmowanie prezentów od Honkai.
Opowieści wspominały jak młody Yun Shilou spał w górach Wangshan, i jak poznał Empyrea, która podarowała mu trzy magiczne zwoje.
Jak dla mnie ta opowieść jest prawdopodobnie po to, aby zbudować jego mały kult.
Ale jestem bardziej zainteresowana tą fałszywą "Empyrea"
Wyczuwam błędy w każdym wlóknie jego istoty."
- Mysli Phoenix

Phoenix wyczuwała w mężczyźnie bardzo wysoki poziom Honkai.
Mimo to, on nadal miał własną świadomość.
Nienaturalny ogień był potężnymi kolcami energii Honkai.
Wystarczająco mocny aby stworzyć bestie klasy Emperor.


Phoenix powiedziała Zhaoyu, że ten człowiek został zepsuty.
"Lin Zhaoyu, pierwsza uczennica Szkoly Taixuan, niniejszym proszę o honorową walkę z tobą, mistrzu Yan."
- Zhaoyu

"Obrażasz mnie Empyrea, ogłaszam miejsce i termin mojego rytuału, aby wyzwolić całe społeczeństwo Jianghu. Ponieważ wiem, że mogę zniszczyć owady, które myślą, że mogę ochronić Shenzhou.
Starożytni bogowie pobłogosławili mnie darami, które pozwalają mi władać tymi świętymi płomieniami.
Pozostaje jeszcze tylko jedna rzecz do pokonania, zanim uwolnię się z drugiego miejsca.
Ale skoro Empyrea nie chce mnie dopuścić do walki,
Po prostu zademonstruję całą potęgę mojej nefrytowej eminencji z jej pierwszym uczniem."
- Yan Shilou

"Nie Honkai, Jesteś tym, który dostanie demonstrację. 
Będziesz świadkiem, jak wyszkoliłem zwykłego człowieka, aby pokonał twojego Herrschera.
(Phoenix myślała, że on jest Herrscherem.)"
- mysli Phoenix

50 000 lat temu.

"Odpowiedzi na odrzucenie zmniejszyły się o 79,47%
Integracja Meta-Morph Ichor przebiega sprawnie.
Swara stymuluje jej korę mózgową na poziomie podświadomości.
Jej ciało dostosowuje energię Honkai, gdy mówimy.
(Swara - Skrót od podprogowego uzbrojenia i artyfikowania łuków refleksyjnych).
Zabieg SWARA znacznie zwiększył siłę mięśni i odpowiedź nerwową Hua.
Ta podprogowa terapia hipnotyczna znacznie przekroczyła nasze najbardziej pozytywne oczekiwania."
- Dr MEI

"Czyli to oznacza, że ja też otrzymam leczenie SWARA, prawda?"
- Kevin Kaslana

"Nie, ty nie potrzebujesz.
Hua stała się MANTIS, gdy jest jeszcze w okresie dojrzewania.
Jej ciało pozostało w stanie, w którym wciąż jest potencjał do wzrostu.
Dlatego użyliśmy SWARA, aby stymulować jej mózg i zapewnić jej odpowiednie korzyści.
Jednak dowiedzieliśmy się również, że mózg jest najbardziej wartościową i złożoną częścią naszego ciała. Trzeba składać ofiary. W pewnym sensie obiekty testowe gotowe do SWARY są trudniejsze do znalezienia niż potencjalne MANTIS.
Ale jeśli to zadziała...
będziemy mogli dać normalnym ludziom możliwość dopasowania się do Honkai."
- Dr MEI

Teraźniejszość.

"Przekleństwo. Ta dziewczyna mnie zaskakuje.
Nie czerpie wewnętrznej siły ze swojego dantianowego morza (zbiorniki wewnętrznej siły w ciele.), Skąd czerpie tyle mocy?"
- mysli Yan Shilou

Zhaoyu techniką miecza zgasiła plomienie Yan Shilou.


Zhaoyu zaczęła kontrolować jego ogień.

"Wychowałaś dobrego ucznia, Empyrea.
Ale jej miłosierdzie sprawi, że będzie słaba.
Wygrałaś i nauczyłaś mnie ważnej lekcji. Wstydzę się, że nazwałem się drugim najlepszym.
Ta porażka jest ostrzeżeniem od bogów."
- Yan Shilou

"Jesteś w błędzie.
Nie jesteś Herrscherem. Nie jesteś bożym prorokiem. Erupcja Honkai w tej erze nie ma jeszcze miejsca. W porównaniu z jej płomieniami (Himeko z poprzedniej ery ludzkości)
wasz "nadprzyrodzony i święty ogień" są tylko mżawką uderzającą słabo o ki mego morza.
Nasza zasada jest prosta -bez miłosierdzia dla zarażonych Honkaiem."
- Phoenix


"Te dwie dziewczyny muszą byc "Dziećmi Ognia", które wybrali kultyści.
Yan Shilou musi planować tchnięcie ki ze swoich nienaturalnych płomieni w te dziewczyny."
- Phoenix

"Ale prorok nie zyje. Kultyści uciekli.
Co powinniśmy zrobić z tymi dziewczynami Mistrzu?"
- Zhaoyu

"Muszą być wybranymi naczyniami ludzkimi dla Honkai Herrscher.
Kultyści wiedzieli, co robią. Te Dzieci Ognia są obiecującymi kandydatami.
Dzięki szkoleniu SWARA staną się potężnymi żołnierzami do walki z Honkai."
- myśli Phoenix

Phoenix postanowiła więc zabrać dzieci na górę Taixuan.


Zanim jeszcze wyruszyły, Phoenix dostrzegła ukrywającą się dziewczynę.
Dzieci uważały ją za dziwną, nic nie mówi i ignoruje wszystkich.

Phoenix dostrzegła w niej młodą siebie.
Dzieci powiedziały, że ma na imię Cheng Lingshuang.




Komentarze

Popularne posty